Pagina's

dinsdag 21 augustus 2012

Louise

Mijn ouders hadden al een hele tijd geleden gevraagd of ik iets wou naaien tegen de geboorte van het kleinkind van hun beste vrienden.
Omdat de ouders zelf niet wouden weten of het een meisje of jongen zou worden moest ik wel iets voor een jongen en meisje maken. Als het een jongetje zou geweest zijn was het pakje al klaar maar toen de kleine baby kwam bleek het een meisje te zijn: Louise. Door het warme weer heb ik niet veel tijd gehad om achter mijn naaimachine te kruipen en moet het meisjes kruippakje nog afgewerkt worden.
Deze avond hoop ik verder te kunnen werken aan het kruippakje zodat mijn ouders snel op babybezoek kunnen gaan.
Het kruippakje voor de jongen heb ik niet voor niets gemaakt want een kennis van ons heeft net een jongen gekregen.
Als de pakjes klaar zijn post ik nog wel een foto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten