Pagina's

zaterdag 3 november 2012

Winter jurk in ribcord

Het is even geleden dat ik hier nog iets kwam posten maar dat kwam omdat het hier even wat drukker was. Herfstvakantie waardoor ik kleine BiBi moet zien bezig te houden en ik dus niet kon verder werken aan mijn laatste jurkje.
Dat laatste jurkje heeft dan ook echt lang geduurd omdat ik niet de juiste werkvolgorde respecteerde...
Ik ben daar gene krak in in de werkvolgorde respecteren. Daar is een goede uitleg voor hoor: ik ben dyslectisch en moet die werkbeschrijvingen wel tien keer lezen en dan nog snap ik niet wat er staat. Dus ga ik op goed gevoel af waardoor ik dus soms in de problemen kom.
Bij deze jurk had ik de rits blijkbaar pas in mogen zetten als alles al in elkaar zat maar ik had de hals nog niet afgewerkt waardoor ik echt heb liggen foefelen om het toch nog afgewerkt te krijgen. Maar het is gelukt en ik ben blij met het resultaat en kleine BiBi ook en dat laatste is voor mij het belangrijkste!


Patroon: winter plaid uit ottobre 6/2011
Stof en voerig: herberttextiel


Ik heb nog een kleinstukje stof extra gebruikt om het achteraan af te werken met nog een KAMsnap zodat het ritsje goed dicht blijft.


Gekke snoeten horen erbij en poes moest ook mee op de foto.

1 opmerking: